| |
At Cannes 2010, BBR Saatchi & Saatchi launched a challenge called 'The Impossible Brief' - inviting creative minds around the world to present ideas to bring people in the Israeli/Palestinian conflict together. The result was Blood Relations. The idea brings together Palestinans and Israelis who have lost family members in the conflict to donate their blood to an Israeli – Palestinian Mutual Blood Bank as a 'symbolic act of healing', asking the question 'could you hurt someone who has your blood running through their veins?' The project was launched on September 14, 2011 as part of the International Peace Day.
В 2010 году в Каннах агентство BBR Saatchi & Saatchi поставило задачу под названием «Невозможный бриф», приглашая креаторов со всего света представить свои идеи по объединению людей в Палестино-Израильском конфликте. В результате появилось «Кровное родство». Идея объединяет Палестинцев и Израильтян, из-за конфликта потерявших членов своих семей, и призывает их становиться донорами крови для общего Палестино-Израильского банка крови, в качестве «символического акта излечения» под лозунгом: «Смогли бы вы причинить боль тому, чья кровь течет в ваших венах?». Проект был запущен 14 сентября 2011 года как часть Международного дня мира. |